Centrum Pomocy

Masz problem z kontem telDoc Care lub realizacją zakupionych badań? Chcesz się zapytać o kwestie związane z Twoim zamówieniem, pakietem lub wynikami? Potrzebujesz innej pomocy? Skorzystaj z pomocy Wirtualnego Asystenta lub wypełnij formularz zgłoszeniowy poniżej.

Zgłoszenie do Działu Obsługi Pacjenta

Wirtualny Asystent nie potrafił Ci pomóc? W bardziej skomplikowanych sprawach zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Pacjenta.

Wystarczy wypełnić prosty formularz zgłoszeniowy i pokrótce opisać problem. Nasz konsultant natychmiast zajmie się Twoją sprawą. Sprawdzi dane w systemie, skontaktuje się z placówką odpowiedzialną za Twoje badania i wróci do Ciebie z rozwiązaniem Twojego problemu.

Wyślij zgłoszenie

Reklamacje

W pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Pacjenta. Nasi konsultacji zrobią wszystko, żeby jak najszybciej rozwiązać Twój problem. W szczególności prosimy skorzystać z tej ścieżki, jeśli Twój kłopot dotyczy: odbioru wyników badań, niekompletnych wyników lub błędnych danych. Można to bardzo szybko naprawić.

Jeśli mimo to chcesz wnieść oficjalną reklamację, prosimy o kliknięcie poniższego przycisku i wypełnienie formularza reklamacyjnego lub kontakt drogą mailową na adres: reklamacje@teldoc.eu.

Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w trakcie 30 dni. Szczegóły dostępne są w Regulaminie świadczenia drogą elektroniczną usług przez Teldoc.

Zgłoś reklamację